Napi Vicces Youtube Videó

Ha akarsz egy jót nevetni, ha kell egy kis vidámság, látogasd meg blogunkat, és nézz meg pár vicces videót!

Lájkolj minket Facebookon!

Friss topikok

Két szöszi a menyországban :)

2011.10.14. 16:24 zorritooo

Két szöszi találkozik a mennyországban. -Te hogy haltál meg? - kérdezi az egyik. -Én megfagytam. -Húúú, az borzasztó lehetett. -Á, nem volt olyan szörnyű, először nagyon fáztam, aztán elaludtam, és már csak melegséget éreztem. És te? -Én gutaütést kaptam. -Hogy-hogy? -Éppen dolgoztam, amikor kaptam egy telefont, hogy a férjem otthon éppen megcsal. Hazarohantam, átkutattam mindent: a szobákat, a spájzot, a padlást, a pincét, az alagsort, a garázst, de nem találtam senkit csak a férjemet, aki Tv-t nézett és közben somolygott... Na ekkor kaptam gutaütést... -Hát, ha benéztél volna a hűtőbe, most mindketten élnénk......

Címkék: vicc

komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása